Saturday, January 06, 2007

А ти... можеш ли да летиш?

"In life you are either a passenger or a pilot... it is your choice"

Много рандъм пост. Но не можах да се сдържа като попаднах на горното изречение. Пък и напоследък е много популярна темата...
Често съм се замисляла какво бих искала да правя с живота си. В днешно време имам много, даже прекалено много възможности. И две гледни точки - тази на родителите ми и моята.
Ако трябваше да съм "доброто мамино детенце", то тогава щях да послушам наще и да следвам медицина. Щях да бъда с осигурени доходи, солидно образование и... нещастна.
Не искам.
Много пъти съм казвала, че съм човек на изкуството. Не ме привличат бели престилки и задушни офиси. Искам я онази свобода на духа, която само изкуството може да ти даде. Фотография, рисуване (илюстрация, анимация, история на изкуствата, скулптура...). Така искам. А напоследък... напоследък ме влече фризьорството. Знам, знам - не е нещо особено, но... влече ме.
Ще си правя пиърсинг. Отново доказвам, че съм пилот на собствения си живот. Майка не ми дава, на мен не ми пука. Нова коса? Веднага ;)
Странното е, че наистина не ми пука какво мислят другите, какво искат от мен, какво очакват. Аз съм си аз. И искам да правя каквото си искам. А то е... да изразявам себе си, личността си и уменията си. Искам да съм пилот до живот.
А ти, сам ли летиш или в нечий друг самолет?

3 comments:

Death cab said...

Браво на теб мацка !!! Само така.. Уча в нфсг тоест икономическия техникум и много малко от моите приятели в училище сами са избрали да учат икономика.. Повечето от тях са там заради болните амбиции на родителите.. ама не виня родителите се пак те искат най-доброто за детето си, но не разбират че най-доброто за децата е те да бъдат щастливи... и сами да взимат решенията си... Те и моите родители не са мн навити да ходя на кънки, но аз напук на всички си ходя, и ще продължавам да ходя. Защото като стъпя на леда и се чувствам адски щастлива !! все едно не се пързалям а летя... невероятно чувство...

antina said...

Габи, ако наистина решиш да станеш фризьор, аз ще се постригвам при теб.
Много е важно и похвално, че се чувстваш пилот на собствен самолет.
И аз искам така. Много искап. За това си имам едно малко самолетче и си го карам... ама още не съм сигурна в каква посока...

zory said...

аз съм в самолета на габи