Saturday, January 27, 2007

Along the staircase,
I dream to hear you,
In a whisper quiet room,
Space for thinking,
Space to scream to,
But the echoes sound like you,
Not the stars at night,
In a pitch black sky,
I don't know just wants to see you
But the time is right and it only flies

Това няма нищо общо с поста... просто реших да го споделя.






Искам да кажа, че просто... съм щастлива.
Усмивката ми не слиза от лицето ми и то... без причина.
Или може би със.
Намерих си братче ;)
Сигурно ви е странно колко запознанства връзвам по интернет...
и то от други страни... от другата страна на Земята. Но има
някои хора, с които просто се получава, нали се сещате.
Това момче, Т*** (анонимен по негова молба), ме накара да
се смея като луда още на втората минута, след като си казахме
хей по мсн.
Сериозно, дори Мъро не е успявал да го направи, а това значи много ^^
Бъзик.
Честитете ми братчето. Ако някой му направи нещо, ще го
набутам в задника на най-близкото животно... най-вероятно
ще е човек.
Разбрах, че е перфектно да говориш точно така, както го
мислиш. Вярно, на български не звучи много добре, но аз
наистина ще навра гаднярите в нечий задник.
Егати, никога не са ми казвали литъл мис съншайн ^^
Знам, че има такъв филм, ама се чувствам като малката
сестричка. Ех, винаги съм искала брат и сега го имам. *нагушва Т*** *

Животът ми е розов, да... ярко розов... ослепително розов... почти бял.
Още една нощ със смях като тази и няма да има цвят, който да го определи ^^
Пост не в мой стил, но какво пък. Щастлива съм.

3 comments:

Unknown said...

Ау, братче... честито...
Леле, и ти си щастлива и имаш си и братче и си се смяла и си мис литъл съншайн... и... абе днес е много хубав ден ще го знаеш от мен. Не, не от мен, ти май по принцип си го знаеш...
Смей се, продължавай...
Обичай го братчето и просто be happy...
Лов ю...

п.п.: кога ще тичаме по сгради?!

Bgicechick said...

Животът ми е розов, да... ярко розов... ослепително розов
Аз ще коментирам първо това...
Най-накрая някой вижда света по МОЯ начин!! <999
Иначе честито братче,обаче ако мисли да си те открадне няма да се разберем :pp

scream said...

Честито братче, Габи! И честит рожден ден! Съжалявам, че не ти честитих по рано... Ние с теб се забравихме...