Monday, November 20, 2006


***

*невинен поглед*
Вижте колко време станало, бе? Вижте, де. Е, хайде, де. Даааа, цели 15 дни без пост. *бяга от гонещите я с факли и коси(не коса като коса на главата, ами като другото) смъртоносни блогърогледци*
Но си имам оправдание! Бях заета (колко оригинално, а?). Даскало е отвратително простоооо. :D Сякаш е за първи път. Затрупана съм с доклади по всички предмети и лошото е, че трябва да ги пиша на немски. Имах и малка издънка по физика, която ми докара тройка. И наказание от наще. Взеха ми телефона и ми направиха график за седене пред компютъра. *желание за отмъщение*
Помогнете ми да си отмъстяяяяяяяяЯЯЯЯЯЯЯЯЯяяяЯЯЯ!!!?!??! За сега съм измислила няколко варианта - да се правя, че не ги чувам(родителите, не други... хехе...), да увеличавам звука на телевизора до край, когато ме помолят да го намаля или да обявя гладна стачка, т.е. да сядам и поглеждам яденето, след което да си вдигна дебелото кхм... даааа, и да си отида, а след половин час да попитам за нещо сладко за ядене. Ама искам и вашите по-оригинални идеи, плийс.
Иначе какво друго... а, да. В събота бях за няколко часа в София. Софиянци да не ми се сърдят, че не съм се обадила, нямаше да имам време *думи на "онези двамата" >_>* И минахме през зоологическата градина, понеже сме ходили, когато съм била много малка и исках пак. И се влюбих във един въъъъъъълк. Мъро, ако четеш, това беше най-хубавия вълк! Ама най-величественият, прекрасен, неповторим, сивичък със сиви очички вълк! *припада*
И и и и нали знаете, че дават да се осиновяват животни от там? И вълченцето ми не беше осиновено *забива пирони в главите на гадните хора* и попитах и ме одобриха за осиновител, ноооооо... наще не се съгласиха. Убийте гииии!!! Вълчето миииииииии!!!!!
Та заради вълченцето смених профила на блога. Вълченца рулз <333333
И друго - фотоапарата ми се оправиииииии. Демек баща ми купи ново зарядно XD Ще ви залея със снимки в следващия пост *фийл дъ ол майти пауър ъф ъглинес енд ънсексинес*
So that's what's been going on these days. Мързи ме да пиша повече, връщам се към дояждането на тирамисуто ми (с моцарела ееееее *мммммммммммммммммммляс* и с коняк, но това не е важно XD).

***



1 comment:

Unknown said...

Което ми напомни, че и на мен ми се ходи в зоопарка...
Само че аз съм по лъвската част там...
Не че не обича вълците, но виж лисиците и особено белите ми лежат повече на сърцето...
А малките вълчета са кют наистина...
И чакам снимките...